Strikkeri,Hekleri & Fanteri :D


onsdag 10. februar 2010

tipp topp!

Vest i fra Myk start.
Denne var utrolig kjekk å strikke, denne gikk fort og jeg kjeda meg ikke ett skund ! jeg har en tendens til å bli litt lei av strikket mitt, men ikke denne! :)
Den er strikket på pinne nr 3 i alpakka, mini alpakka fra sandnes garn for å være helt konkret :)
Sitter som ett skudd på lillemor på 1 år, str er faktisk 9-12mnd, men ser ut som hun kan ha den en stund! Men skal nok klare å lage en større til hun når hun har vokst i fra den :) for dette var suksess i mine øyner! Denne anbefaler jeg virkelig !

Så er det en topp strikket i samme tråden og samme pinne nr, men her er oppskrifta i fra sandnes garn, denne og var kjempe kjekk å strikke, med havskum mønster øverst. var ikke så godt å få frem på bildet men,ser det litt.. holder på med en til i "råååsa" . Så får vi se når den blir ferdig.. den ligger litt på vent.. typisk meg! :)

.



Ingen kommentarer: