Strikkeri,Hekleri & Fanteri :D


tirsdag 10. august 2010

Ferie..

ja..det har jo vært ferie, å jeg har helt glemt bloggen min! huffa meg... :) men nå er jeg tilbake! litt strikking og hekling har det nå faktisk blitt. legger ut noen bilder her, og så kommer det litt mer senere... har en dukke jakke jeg ahr heklet, men er litt små prik på den igjen enda :) håper på å få opp motet til å gjøre den ferdig, er ikke så veldig gla i å sy, så da er det lett for at det blir liggende.. men må sparke meg selv i rompa, å få den ferdig. har også en bikini overdeljeg har heklet, som mangler en siste finish også...
Men ellers så har jeg prøvd med på kunstrikk, det var jo lettere enn jeg hadde trodd! :) men litt skjønnhets feil i slutten ble det, ble litt for opptatt med å prate, at jeg datt ut en plass..men hvor, det fant jeg ikke ut av. men men, en liten duk/brikke ble det nå alikevel :) den trenger bare å ligge litt i press å strekk å dette her, så er den klar til bruk :) det ble også ett vognteppe til dukkevogna til lillemor, det var jo veldig kjekkt å strikke, ble jo såå fort ferdig :) og som nevnt i sist innlegg, jeg liker å se resultat :)
vognteppeter strikket på pinne nr3, i havskum, lagt opp maskeantall etter eget hode, og målte etter dukevogna for å få en ca rett lengde :)
strikka i bjørk viking garn
og så til slutt den lille kunstrikk duken min, fra boka Kunstrikk 6.
på pinne nr 2,5 og tråden har jeg i farten glemt navnet på.. kjøpte den da vi var på reisen vår i Sverige :)
Men da er det natta, sove litt, og når kvelden igjen kommer er det vel tid for litt strikk igjen :)
Klem!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, akkuart en sånn en har jeg laga og :) så morro :) :)

linda`s strikkeblogg sa...

kjempe fint:)

Mette sa...

Eg vart skikkeleg nostalgisk av den duken :-)

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg