Strikkeri,Hekleri & Fanteri :D


lørdag 3. mars 2012

Marius Marius...

å MARIUS  ;)
Desse får jaggu meg bein å gå på ;) Men det er GØY :D
Nett denne barnelua har ikke fått seg en eier enda, så om noen ønsker den er det bare til å gi meg ett vink ;)



Denne søte Mariusen ble en bursdagsgave til en søt liten jente som går i barnehagen med min eldste gutt :)




Å denne er strikket på bestilling til en ung dame , etter eget farge ønske :)




En "retro Marius" til min kjære :)
Jeg måtte bare snik prøve den på :)
Tror jeg må strikke en Marius lue til meg selv også...  :)



Å en liten snik titt av Marius genseren jeg strikka til meg selv for en del uker siden :)
Tenkte den skulle få seg ett eget blogg-innlegg. Må bare få tatt noen "bra" bilder av den :)
Grønn-Brun og ikke minst RÅÅÅSA hette på!
Digg! :)

Men nok Marius`er for nå, men bare vent..det blir nok fler Marius`er ;)


-Strikkofantusen Ane Victoria-




Ingen kommentarer: