Strikkeri,Hekleri & Fanteri :D


lørdag 3. mars 2012

Nå kan jeg vel..

blogge om en av julepressangene jeg gav i fjor? :) hihi.
jaja, jeg vet jeg er treig..men glemte det helt bort :)
"Det halve kongerige"
Det minste sjalet denne gangen også. Dette ble julegave til søskenbarnet mitt på 6år  :)
Strikket i ullteppegarn og på pinne nr 5? litt usikker på pinne nr i farten, for jeg trikset og mikset litt med akkurat det der..
Men det ble vertfall veldig fint synes jeg :D
Så håper mitt lille søskenbarn likte det også :)
Alle små prinsesser må vel ha ett prinsesse sjal? :)


Den lille Prinsessa her i huset likte det vertfall meeget godt, hun ønsket seg ett i rosa hun også:)
så ett til må det vel kunne bli en gang :)
Veldig gøy å strikke det altså! :))

-Strikkofantusen Ane Victoria-

Ingen kommentarer: