Strikkeri,Hekleri & Fanteri :D


mandag 8. mars 2010

Så var uka her igjen..

helga er over.. og den har vært så som så..skulle egentlig på besøk til en vennine i Bergen,men dette skar seg da feber og hodeverk +++ angrep meg på onsdagsnatta..så det ble ikke noen tur på meg :(
men så typisk som det er, ble jeg jo bedre seeent på lørdagen (skulle reise lørdags morgen)... Men vi får ta det igjen! jeg kommer sterkt tilbake :) På søndagen var vi i bursdag til søte lille Emilie,søstera til kjetil med familie var kommet på torsdagen, for å være med familie og feire 1årsdag på forskudd. Dette var veldig koselig!! :)

Ble lite strikking da jeg lå strak på sofaen,men! ble ferdig med ett par pulsvanter på onsdagen,ikke noe sån hu å hoi dette var flotte avanserte greier,men enkle å søte,(vertfall i mine øyner :)
De er strikket i mohair kitten på pinne nr 4, så dette gikk super fort! heklet på en pyntekant etter at jeg hadde sydd de i sammen. De er strikket etter en oppskrift av sandnes garn, men! heklekanten min ble ikke lik som på bildet..så typisk! på bildet viste den heeeelt (!!) inntilsittende.. men pytt pytt! jeg synest faktisk det var fint når den ikke var det, så min konklusjon: MIN ble finest! ;) tihi..

Så på lørdags kveld eller skal vi si natt? lysvåken var jeg vertfall uansett ..begynnte jeg å strikke vest til den søte lille Emilie,og mitt mål var å få den ferdig til de skulle reise på mandagen...den skulle bli Ferdig! og utrolig nok klarte jeg det! :) så den lille snuppa fikk med seg vesten hjem i dag! heldigvis..
og som dere ser er det den samme jeg har strikket tidligere, fra Myk start. Men den er jo bare så utrolig god! å så gøy å strikke den! :) dere må ikke få sjokk om det kommer flere nei... tihi..
og dette er vel den jeg er mest fornøyd med, farge valget og knappene... ! liker den best av de alle :)
så får vi håpe den lille snuppa liker den også :)
Den er strikket på pinne nr 3 i myk alpakka (er så utrolig gla i den tråden...myk å hærrlig..:) fra Rauma, Inca.

Men nå blir det en litt brå avsluttning...det er jo midt på natta folkens tiden har flydd i fra meg, men måtte jo blogge litt :)
Sov godt videre folkens! Jeg kommer tilbake med hva som er på pinnen.. ;)

4 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Hei, så mye pent du lager. Vil takke for at du er med på min lille giveaway. Masse hilsen Turid

Renate Røverdatter sa...

Så flott bloggen din er. Du lager veldig mye fint:)

Tone sa...

wow! Så flink og kreativ du er:)
Å kjempeflott blogg!

summer82 sa...

veldig flott blogg med myyyye fint:) skal følge med her jah:)