Strikkeri,Hekleri & Fanteri :D


onsdag 23. november 2011

Hello Kitty ..

"Mamma!! Mamma!! Kan du stikka Kitty hua te meeeg??" 
Klart mamma strikker Hello Kitty lue til en såå søt liten Prinsesse ♥ 
Så i dag tok jeg en pause fra all annen strikking,og satte igang med en kitty lue :)
Oppskriften ble til underveis,litt måling og strikking om hverandre. Den ble strikket i Fairytael og mohair,på pinne nr 4,5. 
Den ble suuper myk å deilig! :) så den kombinasjonen anbefales virkelig! :D
Det tok ikke så mangen timene,så nå springer Prinsessa mi fornøyd rundt med den nye kitty lua si 
Eneste jeg sitter å vurderer om jeg skal brodere på ansiktet og sy på en sløyfe ved øret..slik kitty har.. men den var liksom så "ren & pen" uten også..  Hva mener dere? :)


Ellers så har jeg hatt "fiskelykken" i det siste... :p
jeg har strikket 8 fiske sitteunderlag! ..begynner å bli litt lei fisker 8) selv om de egentlig er veldig kjekke å strikke..de ble veldig populære her i huset  :) så mine søte små ♥ har fått hver sin , så ble det noen på bestilling og noen blir gaver :) 
Så håper jeg mottakerene blir like glade som mine søte små 
Bilder av alle fiskene  kommer når alle er ferdig tova :D


Ønsker dere alle en riktig fin onsdag! 
Klem fra Ane Victoria :))

Ingen kommentarer: