Strikkeri,Hekleri & Fanteri :D


fredag 2. desember 2011

Fiskelykke :)

Her kommer fiskene! :D 
Noen av de har allerede vært på en tur & to.. mens noen ligger å venter på sine Kjære Eigere :D noen av de må nok vente helt til julaften før de får være med på tur & lek.
Lille Prinsessa mi likte de så godt at hun lurte på om ikke mamma kunne strikke flere.. men det får nok bli senere.. Det er julegavene som må komme i første rekke nå.. (men kjenner meg jeg selv rett..såå..blir det nok noe annet inni mellom ;) 
Fiskene ble til på pinne nr 9. Var egentlig pinne nr 10 som skulle brukes.. men de pinnene var ikke å finne nett da. pytt pytt!  ;) det gjør da ikke noe på ett sånt prosjekt :)
De fleste er strikket i Cortina,mens den ene er strikket i Easy . 
Måtte ha de ett par ganger i maskinen før jeg ble heelt fornøyd ,men da ble de tykke og gode :) Den ene er tovet litt mindre,for å ha en "voksen" størrelse på den.
 Da det er en Mamma som skal ha den :D
Dette prosjektet anbefales på det beste,selv om jeg er litt lei fisk nå,som jeg nevnte tidligere :)
Men ett supert "tv-prosjekt" og så er de jo ferdig på 1-2-3 :D


Ønsker dere alle en Riktig fin helg! :D


 * Strikkofantusen Ane-Victoria *







Ingen kommentarer: