Strikkeri,Hekleri & Fanteri :D


fredag 2. desember 2011

Noe..

av det som har vært på pinnene mine :)
♥ Arne & Carlos luer! Digger de like mye ennå :) Så det er blitt en del av de . Noen helt etter oppskriften,og noen er blitt litt endret på, eller kortet ned blir vel kanskje den rette måten å si det på? :)



Gave til en Vennine :)
Denne ble strikket og solgt noen timer etter på :D 

Min eldste Prins gav en i pressang til sin barnehage vennine. Han var veldig fornøyd med den, så håper vi hun ble like fornøyd som oss :D 

It`s sooo Barbie! ♥ Ja..det vil jeg si.. en typisk Jente lue! til meg selv :D jeg elsker rosa! Mønsteret kommer ikke så bra frem på bildet her,men jeg er veldig fornøyd med lua mi, i søte og litt spreke farger 


Flette lua til Arne & Carlos, var egentlig ment til å være voksen str,men gikk ned en pinne str..så da ble det barnestr. Men veldig pen på!Så da fikk barna en ekstra lue :D

-Strikkofantusen Ane Victoria :D -





Ingen kommentarer: